Här kommer Vi gemensamt att träna på klass 1 hopp banor, Fundera på olika lösningar kring banan och prova vilken handling som passar just din hund!
Ni som har tränat för mig vet att jag gärna individ anpassar efter ekipagets nivå och det kommer självklart vara så denna kursen med.

Kravet är att din hund kan hopphinder, 4-12 pinnars slalom samt tunnel. Vill du använda bågar finns detta att tillgå på klubben.

Kursen kommer att pågå från kl 16,00 Fredagen den 9 oktober fram till cirka 20,00. Vi kommer att ha en kort pause i mitten med lite fika bröd och disskution.

Kostnad : 350 kr. För alla kurser gäller att kursavgift och ev. medlems- och hinderavgift Emmaboda BKs bankgiro: 5696-8944. Kvitto på betalningen uppvisas vid kurstillfället. Nämn betalningen agilitykurs

Instruktör: Emmelie Karlsson-Rydell
Anmälan sker till : Emmelielalala@hotmail.com alt Sms 0707955929 . Jag kan ha lite svårt att svara i telefon då jag arbetar två skift.
Skriv info: namn, Mejladress, hund, nivå på hund samt hundens ras.

Välkommen med din anmälan!