Träningstävling i Brukslydnad/lydnad Torsdagen den 30/6 2016 Kl 18:00 i Eriksmåla!

Träningstävling i någon av följande klasser: lydnadsklass 1 eller 2, eller bruklydnaden i appel till elit. Träningstävlingen är öppen för alla SBK medlemmar men vi tar max 8 ekipage, och Emmaboda BKs medlemmar har förtur. Du väljer själv vilken klass, eller del av klass, du vill tävla i.

Alla tävlande hjälps åt med olika funktionärsuppgifter. Har du ingen hund men vill vara funktionärer ändå är du välkomna att höra av dig, senast 23/6, till Monika monicafransson@hotmail.com

Köket är öppet efter träningstävlingen, under vår genomgång av ekipagen, så ta med kontanter!

Anmälan för träningstävlande görs till Cissi cissi.olin@tripora.se senast den 23 juni och ska innehålla följande uppgifter:

Namn, medlemsnummer, vilken klass (OBS man få inte blanda moment från olika klasser men det är ok att avstå moment) och hundens namn!