Välkommen till Klubbmästerskap i bruks – spår/sök appellklass, lydnad – klass 1 och rallylydnad – nybörjarklass.

Vi räknar med att starta vid 9-10 beroende på hur många som anmäler sig och vi börjar med spår/sök. Sen blir det platsliggning för både brukset och lydnaden på planen i Linnefors, efter det startar rallylydnaden (borde bli vid 12-tiden). Sedan fortsätter eftermiddagen med brukslydnaden och lydnadslydnaden allt eftersom så man kan titta på allt och vara med i flera grenar om man vill!

Mer information hittar du här: KM-2013
Statuterna för KM i bruks och lydnad hittar du under menyn Medlemmar – Vandringspriser på hemsidan, och reglerna för rallylydnad får du från Ulla Karlsson – e-post: cemi.sindy@hotmail.com

Vi avslutar dagen med grilleftermiddag/kväll där du betalar självkostnadspris – och hit är man välkommen även om man inte tävlar eller vill komma på dagen!
Mer information här: Grillkväll och KM 2013