Gillar du att sprida information via sociala medier / hemsida?
Är du lite driven och energisk på att fånga upp roliga saker om vad som händer i vår förening?
Är du dessutom lite intresserad av att ge lite av din tid till klubbens verksamhet?

Emmaboda brukshundklubb letar efter någon som är intresserad av att hålla koll och uppdatera våra kommunikationskanaler utåt, dvs i nuläget hemsida och Facebooksida. Hos oss har vi sedan tidigare döpt denna roll till webmaster som vilket innebär att den personen gör uppdateringar, antingen genom att styrelsen och kommittéerna skickar in färdigt material som läggs ut eller genom att man skapa materialet själv utifrån det uppdrag man har. Självklart kommer ens egna personlighet att prägla en stor del av hur arbetet bedrivs.
Nuvarande webmaster ställer självklart upp som bollplank under en övergångsperiod och om intresse finns, även  är till hjälp vid själva överlämnandet.

Låter det som en intressant uppgift? Eller vill du veta lite mer?
Kontakta i så fall vår nuvarande webmaster via mail webmaster@emmabodabk.se