Kallelse till extra medlemsmöte
i Eriksmåla
Söndag 29 mars kl. 13.00

Syftet med det extra medlemsmötet är att välja ordförande och en medlem till valberedningen. Till årsmötet hade inte valberedningen hittat förslag på val till ordförande och de närvarande på årsmötet lyckades inte finna någon lösning. Årsmötet kunde inte heller hitta en tredje medlem till valberedningen. Därför beslutade årsmötet att kalla till ett extra medlemsmöte för att välja ordförande och person till valberedningen.

Förslag på dagordning kommer finnas att tillgå hos sekreterare@emmabodabk.se sju dagar innan mötet.

Välkomna!

Kodlås på grindarna till klubben

Då vi har haft några inbrott på klubben tänkte vi sätta upp kodlås på grindarna för att göra det lite svårare för framtida inkräktare. Från och med den 18 mars kommer det alltså att vara kodlås uppsatta. Koden kommer dock att bytas regelbundet. Har man inte fått någon kod så sms:ar man sitt namn och medlemsnummer till Cissi Olin, 0702312406, så får man den av henne. Tänk på att ha lite framförhållning då det inte är säkert att hon kan svara omgående.

Styrelsen genom vice ordförande Gunilla Ingemansson