Hej alla Medlemmar då var det dags igen.

Nu börjar våren närma sig och med den kommer sommaren.

Vi behöver några frivilliga medlemmar, (unga som gamla) som vill vara med och hjälpa till på vårat (klubbens) område i ERIKSMÅLA. Allt för att våra hundar, mattar, hussar och gäster skall trivas och känna sig VÄLKOMNA..

MÅLNING.

När målningen av resterande husdelar utvändigt blir aktuellt, bestämmer vi En, Två eller Tre helger när vi kan hjälpas åt beroende på väder. Behöver få in lite namn på intresserade medlemmar som vill hjälpa till att måla.

AGILITY.

Vi har även ett antal agility hinder som behöver ses över och fixas till, vi behöver även till detta intresserade ,kunniga= (som vet vad det är för regler som gäller för hindrens utformning) medlemmar, som hjälper till för att våra hundar, mattar, hussar och gäster skall kunna träna på ett säkert och effektivt sätt. Vi bör komma igång med agility hindren ganska så snart så det är väl det som är det akuta just nu. Vi får börja med att inventera… vad behövs handlas hem och vad har vi? Behöver även här få in lite namn på intresserade medlemmar som vill hjälpa till att fixa med detta.

Mejla mig på nedanstående adress, Namn och när ni kan hjälpa till (Dagtid vardagar, Vardags kvällar eller helger) och vad ni är intresserade av att hjälpa till med.

VÄL MÖTT.

Med vänlig hälsning//STUGFOGDEN e-mejl: hallgren@infra-konsult.se