I morgon är det återigen dags för Torsdagsträningen och alla medlemmar är varmt välkomna!

Gunilla är värd och fixar fikat samt försöker svara på eventuella frågor 🙂

Alla är välkomna och vi samsas på planen och tar hänsyn till varandra oavsett vilka grenar vi vill träna!
Efter träningen är alla välkomna in i klubbstugan på en fika – brukar bli vid sjutiden, glöm inte ta med lite kontanter!

För er som vill träna agility gäller följande:

Om du tränar agility ska en hinderavgift betalas för att vi ska kunna hålla bra kvalitet på hindren. 400 kr för helt kalenderår eller 200 kr för första respektive andra halvåret. Detta gäller både om du går kurs och tränar enskilt. När ni betalt in hinderavgiften får ni kontakta Ida på vovomjau [at] hotmail.com så får ni koden till hinderboden av henne, efter att hon kollat att avgiften kommit in.