Nu ligger vårens kurser utlagda på hemsidan. Det är ett stort utbud i vår så förhoppningsvis ska just Du hitta en kurs som passar dig 🙂 Klubben har även lagt ut sina vaccinationsbestämmelser som ni kan ta del av under menyn Kurser – Vaccinationsbestämmelse EBK eller via länk direkt från Kurs-sidan.

Årsmötet 25 februari ligger annonserat på hemsidan, där det även finns information om hur man ansöker om klubbens vandringspriser, men vill påminna alla medlemmar om lite tider m.m.:
Samling för hundpromanden kl 11:00
Lunch ca 12:00 (anmäl till Eva-Britt, epost: kassor@emmabodabk.se eller 0471-40136 senast 17/2 om du vill äta)
Mötet beräknas börja ca 12:30

Hoppas att så många som möjligt av våra medlemmar kommer och gör sin röst hörd!
VÄLKOMNA!

Det ligger även några nya inbjudningar ute på hemsidan från andra arrangörer i Småland, dom hittar ni under Inbjudningar.